MOTİVASYON...

Sermaye Piyasalarını anlamak ve doğru karar verebilmek için çelik gibi sinirlere ihtiyaç vardır. Uzun vadeli yatırımcılar için sabır önceliktir.
O yüzden motivasyon kaynağı güzel sözler paylaşacağım.

"Taşı delen suyun kuvveti değil damlaların sürekliliğidir"


“Eğer sevdiğin işi yaparsan, hayatın boyunca bir kez bile çalışmış olmazsın.” Konfüçyüs

“Ağaç dikmek için en iyi zaman dündü. İkinci en iyi zaman ise bugün" Çin Atasözü

"Kariyerim boyunca 9000'den fazla şut kaçırdım. Neredeyse 300 maç kaybettim, 26 kere maçı kazandırmak için son şut bana verildi ve kaçırdım! Hayatımda tekrar, tekrar ve tekrar başarısız oldum. Ve işte bu yüzden başardım." 
Michael Jordan



"Başkaları aç gözlü olduğunda kork ve geride dur, başkaları korktuğunda aç gözlü ol.” Warren Buffett
 
"Birileri bugün gölgede oturuyorsa, uzun zaman önce birileri ağaç diktiği içindir." 
Warren Buffett

"Tutkuyla yapacağınız işin peşinden gitmekten asla vazgeçmeyin." 
Warren Buffett

"Bilgiye yapılan yatırım en iyi kâr payını getiren yatırımdır.” 
Benjamin Franklin



"Yatırım yapmak bir tablonun boyasının kurumasını veya çimlerin büyümesini izlemek gibidir. Eğer heyecan arıyorsanız cebinize 800 dolar koyun Las Vegas'a gidin" Paul Samuelson


Yorumlar